June 5, 2009

haha.si pemalas!

salam semua...
hari ini saya telah mempasang niat agar merajin2 meng-up-to-date blog saya yang agak2 suam2 kuku cam air kat cerek yg da masak dlm 30 minit yg lalu.(heh!hampeh)cuti da stat.(err da nak habis pon).apa aktiviti yang saya buat?err..
  1. cari KAWAN!yes.my old friends.kawan2 yang smua da tinggi2 cam galah(cis bohong2 jgn caya) mintak2 num talipon yg baru sdgkan smua da tukar num ke upax tnpa bgtaw apa2 crita dan prkmbangan tekini.ala.aku pon sama!heh xp
  2. mentengok MOVIE.ya.sudah tentu.pd tahap jiwa remaja yg agk2 mudah dilentur ni mmg sering menghabiskan diri dgn meng up to date seat2 yg terdapat d smua cinema.hehe.ini juga harapan agar ada yg sudi hulur2 duit utk belanja.haha.
  3. mestilah jumpa NENEK terCHENTA!(ow.cucu ksygn.hehe).sgt2 miss2 love2 kat nenek yg da lama xjumpe.jumpe je trus peluk cium dan mcm2 smbil becerita.nenek saya sgt sporting.serius.xtipu!nak apa.just say it and u will get it.at any time.and any where.haha.cam iklan plak.
  4. melayan SI GEMUK.ala.ni cam malas siket.tp xpe.adek pnya pasal.layan je laa.tepaksa ikut dia main bedminton smpi ibu jerit "kak,masuk.da magrib.tok bilal da g surau tuh"haha
  5. EXERCISE!haha.ini semestinya.utk kelihatan sihat snantiasa anda mestilah exercise slalu.tp niza slalu kuarkan dialog cmni:

adalah: ibu, akak rasa mesin exercise nih cam tipu je..

ibu: asal plak?

adalah: ye la.akak bwt byk lap tp xkurus pon.mmg tipuuu.

ibu: cess.bwt exercise br 2 3 kali da nk kurus!bwt la byk kali.

adalah: hahahaha

mcm2 la actvty yg dibuat utk cuti ni.mcm2.semua pon bes.haha.

p/s:xsabar nak memBACA blog aireen anieza!apa yg hot tuh.x)

No comments: