July 16, 2009

i need a pair of kasut tinggi.

selamat sejahtera people there.(salam salam)
ini cerita semalam (15hb July)

bangun jam 6.20 minit pagi!eh eh. awal la tu kan?(kau diam!)

tak. kalau anda berada di daerah jamaica, tawau sabah ni.ia agak lambat. sebab untuk dibandingkan dengan Tanah Melayu, di sini lebih kurang sejam awal siket la. so kalau kalau kat rumah ku syurga ku bangun jam 6.45 pg untuk solat subuh, kira subuh gajah la. tapi kalau kat sini ni, matahari dah atas kepala. kain di jemuran dah boleh angkat.dah panas. so, saya yang dah nampak jam lambat lambat ni, terus lengah lengah kira jam. sempat tak nak bersiap.ok. setelah dicongak congak, sempat ok!ok, mandi mandi siap. pastu iron baju siap. pakai tudung siap. kemas katil siap. jemur towel siap. pakai kasut siap. kunci pintu dan terus blah. tunggu je sape sape yang nak ajak jalan jalan g kelas. ok. ada.geng lambat pada sem lepas yang diterajui oleh evalorenna.(ingin berkenalan?sms on cinta ke $#%^)haha.
ok, kami seramai beberapa geng kapak jalan ah. borak borak. ketawa ketawa. tolak tolak. pastu sampai kat tengah terowong
agnes jerit "woit geng, bala datang oh. bala"
saya terus "oh my God"
geng kapak yang lain "ok, control, control, eh eh.tudung tudung.rambut juga"
kami serempak ngan junior taw. junior. aduh. malas la nak tesempak ni. nanti terus dikenali (haha. ini penulis tulis secara tak sengaja ok). kami terpaksa merempuh panjang barisan seramai hampir ratusan khalifah di bumi ini. ok. fine. didahului oleh yang laki. yang ni, serius i tell u, i tak kisah. memang dah diciptakan mereka akan lebih tinggi dari i ok. saya pon get cool ah. terdengar macam macam bunyi yang agak janggal iaitu:
good morning
good morning kak
selamat pagi
selamat pagi kak
assalamualaikum kak
tiba tiba..selamat pagi cikgu!
hah??ok. smile lagi. smile. i tak nak muka cepat kedut. smile:D
pastu barisan dah jadi kaum hawa. ok. ini i tak puas hati. i lagi rendah ok. rendah. sangat sangat terasa hati diparut parut. ala. ini yang i tak suka. tinggi sungguh mereka dan of course la lagi besar dari saya. haha.(ini boleh blah).ok. i pon decide, i nak pakai heel la. i nak bawak semua heel yang ada kat rumah. ini mukin akan menutup kekurangan yang ada pada saya. chill chill.



nota kaki.
- penulis pakai heel time raya je. reason: supaya sama tinggi ngan cousins.
- penulis menggalakkan geng seangkatan ngan penulis turut memakai heel supaya lebih afdhal.
- penulis juga beranggapan bahawa heel itu tak dapat dipisahkan drpd perempuan.
- eh eh. ini tak mengubah ciptaan tuhan kan?

2 comments:

afiq ohh afiq said...

haha..

adorable.niza. said...

ah.
suka la kau sebab kau tinggi kan?
ceh