January 1, 2010

saya nak remain budak belasan

HAPPY NEW YEAR people :)
salam,

2010. tahun yang hebat mungkin bagi anda anda yang dah pasang azam. mungkin wish list korang terlalu hebat. nak kumpul audi 2 bijik ke, nak kahwin ke, dan apa apa lah azam korang. ok niza, azam awak apa pula? HAHA

tahun ni, umur dah jadi dua puluhan dan angka tersebut macam dah besarkan? er, some friends told me dah boleh kahwin. kahkahkah. lapuk gile. saya nak study seh. walaupun umur dah makin tua, tapi nak gak orang anggap masih muda tang tang tang :)


ini saya dan mak saya. muka tak sama sebab kami lain mak dan bapa. HAHA. kelakar bukan? :) er, my face look like my dad. tah la. kawan kawan yang cakap. picture ni saya jumpa time kemas rumah minggu lalu. busy kemas sampai lupa pada blog. hehe




ini gambar baru baru ni. time raya. muka mak saya sumpah tak nak senyum. bukan bukan. dia nak senyum tak ready lagi tapi my brother cepat cepat candid. dia nak betulkan tudung kot. tah. lupa. so, bila i tengok balik picture picture ni, nampak sangat yang i memang nak remain budak belasan tahun. sebab kan, time makan kat kedai hari tu ada makcik ni kata mak i ni kakak i. HAHA. balik tu time cerita dekat ayah, senyum memanjang je dia. pastu buat muka bajet. haha. tapi that not the first time, sebab ramai kawan kawan dia ingat kami siblings.

so, end of entry,
esok nak balik tawau dah. cuti dah habis. nak mula sem baru. entah bila akan publish entry lagi. sebab dengar cerita internet tak bagus. huhu. semoga tahun baru dapat bagi happiness and prosperity for everyone. semoga maju jaya ;)

3 comments:

Leanna Ahmad said...

org tua!
hehe
jum countdown hari utk anda menua ye cik nieza! kwang3

MAYisabeau said...

mak u hott. haha

the niza said...

lane: hehe.
may: eh eh.niza lagi hot lah.dia dah suam suam kuku.haha