June 30, 2009

tahukah memasak?

salam.and hi again.

mesti cakap saya pemalas kan?bukan bukan bukan.inilah masalah remaja masa kini.tidak mem-trying-to-be focus for one thing only.(apa merepek repek ni).ok stop talking nonsense.i cikgu yang takkan sekali sekala malahan berkala kala akan menerima apa apa jua alasan anda. amboi cikgu ni.demand pulak.ahah.get ready soon la kan. owh. apa khabar kah anda?maseh sibuk dengan masalah rumah tangga masing masing? berasap kah dapur anda sejak semenjak ini?saya sibuk update fb dengan mengatakan bahawa saya men-join kawan kawan menelaah resepi resepi malahan bahan bahan untuk memasak. mengapa?

**************

adakah anda agak teror dengan masakan masakan?for me.well yeah.i'm looking for dip. in culinary art.yeah yeah yeah.i'm deeply nak terjun ngan labu labu untuk masuk ke uitm bajet bajet nak try la jadi chef. boleh dikatakan saya punya cita cita agak goyah sikit sikit sewaktu akhir akhir form5. ditambah pula dengan kehadiran teyha (my very very bestfriend yg da lama xjumpa malahan xreply any single msg 2 me).kami mendua memang sangat nak masuk kulinari art.tup tap tup tap.taw taw je teyha sorang yang terpilih ke peringkat seterusnya. habes bagaimana dengan saya?

***************

saya masih teruskan hidup ke peringkat seterusnya laa. tapi sekali sekala akan mendengar rungutah teyha tentang harga buku hygiene yg mahal mahal. pastu dia memang bangga nak cakap "dowh.ak da ada topi chef tinggi". yang ni memang saya tak boleh terima.tidak tidak. sangat sangat jealous towards her. rasa cam nak fly g penang dan rampas topi tuh. (ini memang tengah geram). but what to say. memang dah rezeki masing masing kan?

chow.nak tdo kat bwh meja.xd lecture.xD

p/s:sorry.i'm having problem with the "leave ur comment here".haha.sangat sangat mintak maaf. ia amat amat mengguris otak saya sekarang.

No comments: