August 24, 2009

ramadhan 2

pengungumam pertama (eh, betul ke ejaan?hentam la)

kepada-> pak bilal taman umah saya
apa-> pakcik, len kali nak azan tu jangan ketuk ketuk mike. pakcik boleh sebut ALLAH ALLAH atau pon nak rock lagi cek cek rawk rawk. tapi takut nanti orang pegang gelas nak buka jatuh pulak gelas dia.
apa 2-> pastu, adik saya ni, dia buka kene dengar azan. even azan jam 7.25 tp buka jam 7.17, beliau akan tetap buka ikut azan.for him, xde azan xleh buka.so. pakcik azan tepat eh. :))

kepada->makcik nasi kerabu kat pasar malam hari ahad
apa-> makcik da tak niaga ke? penat saya keluar awal nak g gerai makcik. tapi makcik xde. saya dah teringin nak makan nasi kerabu...tapi xdapat pun. makcik.bukak la geraaii

kepada->kanak kanak perempuan yang join solat terawikh.
apa-> dik, jangan bising la. pastu kecik kecik lagi jangan stat begosip gosip dalam surau. tunggu la usia dah meningkat sikit. serius. gosip td sy tedenga: eh, nape dia pakai baju kurung tu..eh, kan dia bla bla bla bla.

notakaki:
berjaya buat 21rakaat.haha.my mom pon join :)

6 comments:

TerubukMasin said...

dia nk rosakkn mic tu..
yeah!!cek2 rock2 4 pinggan..

**gua nk ukur tahap kewanitaan lu..lu amik benda tu kt blog gua..gua jemput dgn rasa hormat..:p

athirah awesome said...

ala niza, masa kau kanak2 pon mesti kau bergossip2 gak kat surau. eh pegi tak masa kanak2? haha. oh btw, selamat berpuasa. (+

a r e s said...

waaaaaa ak lum dpt wd lg wey 21... sbb kt tmpt ak nih wd 8+3 jewk

Rabiatul Adawiah Sulaiman said...

niza ---> hey 21 rakaat biarla sampai last. jgn hangat2 tahi ayam :p

MAYisabeau said...

niza, kau balik bape lame?

niza dan niza. said...

tm: ok.no haaal.tunggguuu ;p
teyra: i'm not ok.hahaha
ares: laa.xpe2.nti sambung la sampai 21 sendiri.;)
ruby: aku try ok..hehe
may: till 31aug