October 27, 2009

perjalanan ke medan perang

perang dah nak mula.
semua orang sibuk dengan keris dan tombak masing-masing.
semua peralatan hand-made.
taknak beli kat parkwell atau kedai macik kiah.
orang lain punya persiapan macam nak gila.
ada yang buat black-pepper nak serang musuh saat-saat akhir.
tombak orang lain bukan macam tombak nordin ahmad.
tombak orang disaluti emas, dibelah berlian.

saya buat keris.
keris nampak bergaya.
lagi bagus dari tombak sebab tombak berat sangat.
nanti kalau tak larat kene bunuh dengan musuh.
keris saya sangat cun.
lagi cun dari vios hitam.
bersinar-sinar bak mutiara dalam mulut buaya.
berkilau-kilau bak pipi diletak blusher.
hebat bukan.

err.
apa saya merepek nih.ish.exam dah nak dekat. balik-balik muka surat yang sama je saya baca. bila nak tah nak maju. bukak buku je belayar. belayar je bukak buku.ish ish.

selamat maju jaya saya ;)

3 comments: