June 2, 2010

holidays equation

salam and hello people :)


cuaca panas kan sekarang? sidai kain pun tak lama, dah kene angkot dan lipat. walhal, saya paling tak suka lipat kain. teeetttt! 


straight to the point.


rumah= (mak+masak+makan)+(makan+gemuk)+(makan+tenaga)

masak sendiri= (sedap+sedap lagi+diri sendiri tak makan)

mak= diet+(satu rumah kene diet)


NO FOOD ALLOWED
end of equation,


rumah= mak taknak masak sebab diet dan anak-anak kene turut diet beri dorongan pada mak. kalau masak sendiri, sangat sangat tak lalu untuk dimakan. kenapa eh? any answer?




P/S:dah bape hari makan cornflakes sahaja.

4 comments:

she-G said...

beli jusmate 5 kat mak tak leh??pakat adik bradik??hahaha

niza dan niza. said...

hahaha. apelah akak ni. dia tak gemuk. saje malas masak. teettt! kantoi! haha

zaty said...

hehehehe..cianla k0rg..slap hb ak lik kg lg tgk ngn ayh2 k0 krus..;p

mcm xcaye je k0 hny mkn c0nflankes????

niza dan niza. said...

zaty, ceit. hari hari mmg mkn cornflakes tp nasi tetap menu utama! haha