July 11, 2009

jauhi LIYANA.hahaha

salam.
selamat sejahtera kepada anda semua. sihat kah anda semua sekarang? sangat tidak cukop masa untuk membuka blog ini (ceh,percaya kah anda?).saya sekarang buat part time mentonton tv dan PA kepada kak liyana dan kak sue.(perhatian.ini cikgu pemalas)haha. jangan marah ah. mereka sangat tekanan dengan students mereka sejak akhir akhir ini. (anda mukin mengalaminya tak lama lagi). kak liyana trying to prove that her name bukan bawa maksud malas.(hahaha). saya teingat time di mrsm pasir salak memiliki ramai batchmates bernama liyana.

  1. leanna salim (my bestfriend*_*)
  2. nor liyana mokhtar (cik pink syg syg)
  3. liyana badrillah (kelas A)
  4. nur liana (kelas A gak)
  5. siti nurliyana (classmate form 3H)
  6. wan nurliyana (kelas C)
  7. wan hasliyana (also kelas C)
ramai kan kawan nama liyana?mungkin pada tahun 1990, ibu bapa bersepakat untuk memilih nama liyana beramai-ramai. mukin pada tahun itu juga nama tersebut dimiliki oleh seorang artis bintang paling popular. tak pun, juara akademi al-quran.hehe.but.saya pergi mana mana masih berjumpa dengan nama nama tersebut. untuk mustahil saya cuba jauhi nama nama itu. begitu juga dengan nama afiqah. saya sangat berjodoh dengan nama itu. antaranya:
  1. afiqah adnan (sekolah rendah)
  2. nur afiqah azhar (sekolah rendah)
  3. afiqah ....(tigs)
  4. afiqah izzati mohd faudzi (my bestfriend)
  5. afeeqa abd rahim (mrsm muar)
  6. nurafiqah azalan (ip tawau)
apa, nama anda tiada dlm list? tak popular ke? bukan. bukan.
nama anda indah sangat untuk saya masukkan. tak pun, nama anda saya jumpa 1 dalam sejuta. (hehe). semoga akan datang, saya jumpa lagi nama anda.wink wink.


****
nota kaki: kak liyana mohammad masih tidak dapat membuktikan nama nya adalah orang rajin. haha. beliau turut berkata "ni, mne assistant ni".see. dia masih PEMALAS :D

3 comments:

afiq ohh afiq said...

afiqah? klu buang afiq tu jadi nama aku.. haha..

MAYisabeau said...

ok.
pasni kau cari name amirah lak..
dan! dan! dan! aku tersenarai ok.

afiq ohh afiq said...

haha.. buang afiq lak.. buang ah la.. sengal gak aku kadang2..