December 11, 2009

aktiviti mentabik tangan

hi there,

kali ni dah xde mood nak cerita pasal orang kahwin. tapi tak tahu la kalau next entry. haha. penulis memang kadang kala tak serupa bikin. alah, macam you tak kan? apa korang buat pada hujung hujung tahun macam ni. adakah tengah cuba mengingat kembali peristiwa lama? atau korang tengah pikir apakah tema baju raya next year atau sedang berfikir sama ada ya atau tidak. tapi tak lupa juga pada JUALAN HEBAT HUJUNG TAHUN berbaloi baloi :))

therefore,
sewaktu menunggu my mom membayar harga barangan yang telah diborong di parkson somewhere last week, saya terpandang a man ni tengah stay tepi dinding. nak snap picture, tapi takut dia pon ada blog tak pasal pasal saman aku!haha. okay. TABIK TANGAN hyep hyep kat encik nih. memang cool lah kan nak teman kan his wife yang tengah dok capai macam macam. at least, dia pergi masuk dalam join isteri dia pilih barang. tak macam ada orang yang lebih rela tidur dalam kereta atau melepak kat mamak tengok bola. ish. tak gentleman betul. tengok encik tadi tu, even he is not shopoholic ke, tapi dia try la kan teman isteri dia. sebab saya yang PEREMPUAN ni pun dah penat okay. PENAT. ish.

tapi,
adakah saya turut join encik tadi lepak tepi dinding?tentu tidak. nak kena maki hamun ke?

p/s:jangan tanya xde kerusi ke untuk duduk.mata saya dah kelabu tengok mak saya yang asyik eh eh ini ok tak. eh ini muat tak. perempuan perempuan.

3 comments:

Unknown said...

owh...duit agak kebluran..lau tak sure join gak YES tuh..hahaha

Faizul said...

hujung tahun... masa untuk jadi tukang angkat barang bila orang perempuan dok bershopping...

the niza said...

she-G:haha.sama lah.bila kita nak ada duit byk2 mcm daun kat pokok tu kan?hehe
Faizul: kalau u angkat barang tu,serius i tabik u!hehe