March 18, 2010

saya harap it won't happen again lah

salam people :)


selama kamu semua hidup kat dunia ni, selalu tak berlaku 'aku takkan buat macam tu lagi!' (dengan harapan yang penuh semangat dalam jiwa). lepas tu, ditambah pulak dengan korang selalu nampak kejadian-kejadian begitu disekeliling anda berlaku? mesti macam tekanan dan stress. pada saya, setakat ini, ini adalah beberapa perkara yang saya harap, please please please kamu jangan nakal. ehhh. bukan. PLEASEEEEE jangan berlaku lagi dalam kehidupan saya yang aman damai. 




first, err  i really hope that saya TAKKAN kena amik lesen memandu lagi. maksudnya disini, saya harap saya takkan kena buat JPJ test or test dekat litar yang bukit ke apa apa kejadah tuh! mesti lah korang faham bahawasanya disini mesti ada 'something' special berlaku kan? kan ? tahu tak apa. waktu kena buat test kat litar tu, kan first sekali bukit kan? kan? (tak tau lah kalau kau kena parking or else) pastu, entah macam mana saya sgt nevessss, after angkat tangan pd JPJ atas bukit, saya telah meng-undur-kan kereta ke bawah. (kau rasa agak-agak aku lulus tak?) sila lah ketawaaa. hal ini menyebabkan saya TAKKAN ambil JPJ test lagi! noktah!terpaksa lupakan impian untuk ambil lesen lori. so sad.




secondly, saya juga TAKKAN tindik lagi. maksudnya disini, amalan pierce tersebut cukuplah it happen two times je. sekali time kecik. mak-mak kan dulu kala excited pergi hantar anak pierce. in addition, macam nak tunjuk kat dunia ni lah bahawa ini satu-satunya ada daraa dia ada. so at the end, time form 5, satu hole tu dah tutup. pastu ditambah plak time tu adalah era pakai ear ring yang besaq lah. pink lah. yang stail emo lah. (memang kau tak nampak sebab pergi kelas kan pakai tudung) time tu memang menyesallah sebab hole satu. apa lagi, time outing pergi tindik. aduhaiiiii. hanya ALLAH yang tahu sakitnya selepas beberapa saat. last last, outing kami tergendala di kfc. melepak sambil menahan kesakitan.. syok lagi kene BCG!i decided NO MORE PIERCE!




nampaknya dua perkara sahaja buat masa ni. awak pulak macam mana? :)

1 comment:

DeE YaNa said...

SAYA PUN HARAP~~huhu..xnk amik lesen jpj la..sbb saya rase pressure dgn pkcik jpj..kne tengking beb!!huhu..btw..lme22 ok la..tp agk cuak disitu...papepun saya still kne amik lesen..;p