September 14, 2009

ramadhan 24

hai lagi :)

please don't do this. kurang pahala puasa anda nanti.

1: ye bang, nak minum apa?
2: ada air apa eh?
1: macam macam ada bang. air sirap, air madu, air batu campur, air tin, air kotak, air tembikai, air anggur, air epal, air bla bla bla bla bla (sambil sebut nama buah buahan tempatan)
2: ow. best ni. kalau nak campur campur boleh ke?
1: eh boleh bang. cakap je nak campur apa.
2: ok. campur la tembikai ngan epal. pastu taknak epal tu banyak sangat. air tu kisar kecik kecik siket. letak gula 3 sudu je nanti manis kang kene sakit plak. pastu tembikai tu jangan la siket sangat nanti xde rasa.
1: ok bro. no hal.
2: eh eh. nak tukar la air lain. nak air jambu tambah dengan susu. pastu bla bla bla bla
1: ok ok.lagi bro?
2: tu je laa
1: tu je?
2: aaah. tu je
1: ok
2: eh eh adik manis. tunggu jap. abang nak tukar laa. bagi air kosong je la. tiba tiba mengidam plak.

notakaki:
patut tak saya rejam je orang camni? sib baik dengar story org..

4 comments:

MAYisabeau said...

siram air panas jer kat tengah belakang dier..

a r e s said...

ahahaha.. sabar itu separuh dari iman

niza dan niza. said...

may: tengah belakang tu apa?xphm...
ares: yaa.sabar la aku ni.:)

MAYisabeau said...

kat belakang badan die ar