March 3, 2010

umur 20 tahun baru nak buat birthday party


hai people :)

saya memang suka senyum. sebab tu kan salah satu petua awet muda. haha. dinihari, saya dah paham kenapa awet muda memang penting. well, tak kan kau nak kelihatan muka 40's pada usia 14tahun kan?

sekarang dah masuk bulan march. haha. tak lama lagi, semester akan habis. yahooo! err, tapi kena tempuh dulu exam sebelum bergembira. entah kenapa, sem break akan datang ni jatuh pada bulan kelahiran bff saya; syazwani haziqah dan ain nadia. mereka turut meminta pelbagai jenis hadiah seperti percutian ke disneyland, sehari bersama chef wan dan program mengambil anak angkat di portugis. ok. saya tipu. mereka berdua telah meminta untuk menjalankan birthday party.

masquerade party,

boleh juga berangan jadi seperti taylor swift dlm love story

kena pakai mask. pastu baju ala-ala british style yang kembang atas dan bawah. mesti ada penggunaan bulu-bulu binatang pada rambut.bagi yang bertudung, mungkin boleh lah jadikan bulu-bulu binatang sebagai perhiasan di hujung tudung. pemakaian kasut hendaklah lip lap lip lap seperti neon pada waktu malam atau seperti sinaran matahari sewaktu subuh. jumlah kos keseluruhan, mengikut kos individu.

party atas bot,

mungkin kapal selam lagi selamat kan?

berkonsepkan terbuka. open air lah senang cakap. mengutamakan ciri-ciri cinta akan air di Malaysia. pemakaian seperti bikini and swimming suit tidak digalakkan kerana tiada unsur ketimuran. bagi yang bertudung, selendang warna ala-ala yuna pakai sewaktu AJL yang lalu, dialu-alukan. kasut seperti diving shoes digalakkan sebab takut kalau terjatuh dari bot, senang nak swim. oh yaa, tidak ketinggalan life jacket. penting tu!

________________________

tapi, semua itu permintaan mereka. saya sebagai kawan yang baik telah mencadangkan dan turut menutup cadangan saya sendiri agar birthday party dilaksanakan di Masjid Besar Melaka. tempat yang luas, serta lipatan pahala yang berganda untuk ke akhirat kelak. hihi

4 comments:

Unknown said...

masquarade gak tuh..kira pakai kain sembahyang elok bertutup kan???hahahaha..isk tak elok gelak

the niza said...

she-G, haha. memang pun!lagi halal kan. ish. jimat kos. baru lah perasan yg idea sy mmg bernas!haha

Shahrul Tanaka said...

angan-angan 10!

the niza said...

shahrul, yaa,drama queen kan?nak join?haha